• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання

Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти здобувачами освіти ОЗО "Ржищівський ліцей "Лідер" та базової загальної середньої освіти здобувачами освіти філіями

Санітарні норми при проведенні уроків у дистанційній формі навчання

Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання у 2022-2023 н.р.

Організація роботи закладів освіти в умовах дистанційного навчання

Наказ про продовження дистанційного навчання

Наказ про дистанційне навчання на жовтень

Організація дистанційного навчання

Організація дистанційного навчання

Наказ про дистанційне навчання з 12.04

Санітарний регламент для шків

/Files/images/зображення_viber_2022-10-24_13-34-44-964.jpg

/Files/images/01/distanc_osvita2.jpg

Дистанційне навчання – це технологія, що базується на принципах відкритого навчання, широко використовує комп'ютерні навчальні програми різного призначення та створює за допомогою сучасних телекомунікацій інформаційне освітнє середовище для доставки навчального матеріалу та спілкування.

Для цієї технології характерна сильна пізнавальна мотивація, що створюється мережею Інтернет, та якість підготовки фахівця. Це й робить дистанційне навчання технологією навчання 21 сторіччя. Саме посиленою мотивацією дистанційне навчання відрізняється від заочного навчання, і з цим пов'язаний якісний стрибок, внаслідок чого його не можна назвати новим етапом у розвитку заочного навчання.

/Files/images/00/dist_hist_ukr_2.png

Карантин став справжнім викликом для освітньої та інших сфер життя. Утім, мусимо працювати в тих реаліях, які несе нам світ. Дистанційне навчання виявилось для нас несподіваним челенджем, та, мабуть, виклики очікуваними і не бувають.Педагогічні працівники ОЗО «Ржищівський ліцей «Лідер» змогли швидко адаптуватися і поринути у по-справжньому віртуальне навчання і самоосвіту.Уроки повністю трансформувалися, адже вони завжди мають бути цікавими й конкурувати з ігровими чи медіа-розвагами, на які учні відволікаються під час карантину.Педагоги роблять все можливе для того, щоб карантин не вплинув на процес навчання і учні засвоїли навчальний матеріал. Ми переконані, що карантин збереже здоров’я учнів, а дистанційне навчання допоможе краще освоїти можливості новітніх технологій.Кожен вчитель створивгрупи в соціальних мережах Telegram, Viber, Instagram, Messenger.Тут ми спілкуємося з учнями, передаємо важливу інформацію, посилання на відео-уроки, корисні сайти, а також створюємо власні відео з поясненням навчального матеріалу. Активно ведемо листування через електронну пошту, спілкуємося через Zoom, пропонуємо дітям для виконання різнотипні завдання, які спонукають застосовувати знання в різних ситуаціях, сприяють повторенню і закріпленню вивченого, адже карантин є не тільки випробуванням для навчального процесу, а й необхідністю ретельніше опанувати сучасні цифрові сервіси

Організувати навчальний процес допомагають різноманітні платформи, зокремаGoogle Classroom, інформаційно-освітня система «Мій клас», які є досить зручними як для вчителів, так і для учнів. На них доступнийзворотній зв’язок з учнями, вказується термін виконання завдань, розміщуються завдання одразу для всіх учнів, зручна форма оцінювання. Педагоги дають завдання, створюють проміжні та підсумкові тести, щоб учні могли продемонструвати свій рівень знань, заохочують учнів до спільної роботи та підтримують з ними зв'язок. Багато освітніх ресурсів, таких як«Всеосвіта», «На Урок» та інші, дають можливість розробляти тести й онлайн-опитування швидко та зручно. Там передбачена ціла низка інструментів та можливостей перетворення навчання на цікаву пригоду.

Деякі колеги активно використовують власні блоги, де публікують інформацію про уроки, відеозаписи та багато іншого.

Окрім дистанційного навчання це ще й період саморозвитку.Адже педагогічні працівники закладу є сумлінними учасниками низки вебінарів на мережевих платформах, ресурсах та студіях онлайн-освіти«На Урок», «EdEra», «Prometheus»та іншиху руслі підвищення кваліфікації. Також це нагода впорядкувати методичні матеріали, документацію та розробити нові варіанти й способи вибудовування навчальної діяльності в дистанційній формі.

То ж з впевненістю можна стверджувати, що всі педагогічні працівники ОЗО «Ржищівський ліцей «Лідер» працюють у дистанційному режимі наполегливо, намагаючись йти в ногу з сучасними реаліями і застосовувати в своїй роботі цифрові технології.


Галерея "Дистанційне навчання"

Важлива інформація!

/Files/images/00/лорипм.jpg


Рекомендації щодо заповнення шкільної документації

2020_Украiни_щодо_органiзацii_дистанцiйного_навчанняв_закладах_загал_ноi_середн_оi_освiти_пiд_час_карантину

Кiлькiсть переглядiв: 2716

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.